– fokus på din neste stilling

 

Konsulent

 

Søknadsfrist: 10.02.2023
Arbeidsgiver: Meråker kommune
Stillingstittel: Konsulent
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4570917305

Arbeidsoppgaver

Oppgavene er varierte og består blant annet av:

Arkivansvar.
Å bidra i daglige driftsoppgaver (journalføring, saksbehandling til politisk behandling).
Å bistå ledelsen administrativt og praktisk.
Bestillinger og innkjøp, herunder også følge opp bestillinger til leveranse foreligger.
Å være pådriver for digitaliseringsarbeid i forhold til saksbehandling.
Rådgiving, brukerstøtte og oppfølging av saksbehandlere.
Å være protokollansvarlig og ansvarlig for møteinnkallelse og felles rutiner til ulike utvalg.
Ansvar for felles rutiner i all saksbehandling, møtebehandling og postrutiner.
Ansvar for valg.
Ansvar for og oppfølging av skjenkebevilling.
Sentralbordarbeid og posthåndtering.
Andre arbeidsoppgaver pålagt av kommunedirektør.
Ved interne søknader kan arbeidsoppgavene bli endret.

Kvalifikasjoner

Vi ser etter en person som har:

Bachelorgrad relatert til stillingens arbeidsoppgaver.
Relevant fagutdanning (relevant erfaring fra lignende arbeid kan kompensere for manglende formell utdannelse).
God IKT-kompetanse og interesse for digitale verktøy og digitale plattformer som arbeidsredskap.
Kunnskap om og erfaring med fullelektroniske sak/arkivsystem og forståelse for digitale prosesser.
Erfaring med administrative systemer som for eksempel Elements, Visma, First Agenda, eInnsyn, Documaster osv.
Gode språkkunnskaper i norsk og engelsk skriftlig.

Personlige egenskaper

Du kan jobbe selvstendig, men også samarbeide og kommunisere godt med andre.
Du er fleksibel, strukturert og løsningsorientert. i dette ligger det også å måtte påberegne oppgaver som strekker seg utover eget oppgavefelt når/hvis dette er påkrevd av driftsmessige hensyn.
Du trives i et hektisk miljø med spennende oppgaver.
Arbeidet er variert og du må kunne/være komfortabel med å omstille deg raskt mellom de ulike oppgavene.
Du er imøtekommende og ønsker å bidra til et positivt miljø for både besøkende og kollegaer.
Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Vi tilbyr

Lønn etter utdanning og erfaring.
Gode pensjons- og forsikringsordninger.
Faglige utfordringer og utviklingsmuligheter.
Godt arbeidsmiljø med hyggelige kollegaer.
Søkere som vil benytte seg av fortrinnsretten må anmerke dette i søknaden.

Attester og vitnemål fremlegges ved samtale/intervju.

I samsvar med offentlighetsloven § 25 gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søkerne kan offentliggjøres selv om det er bedt om konfidensiell behandling. Søkerne vil i tilfelle bli forhåndsvarslet om dette.

 

Søk på stillingen her.

 

Rådhuset, 7530 Meråker, Norge

Kontaktinformasjon

Wenche Pedersen, Konst. Personalleder
994 50 533
Wenche.Pedersen@meraker.kommune.no

Arne Ketil Auran, Kommunedirektør
976 62 840
Arne.Ketil.Auran@meraker.kommune.no

 

Meråker – på naturlig vis!

Meråker kommune er en vakker og sentralt beliggende bygd i Midt-Norge. Her er det 2500 innbyggere. Vi er kjent for å være blant Norges varmeste steder sommerstid, samtidig som vi kan tilby meget gode skiforhold om vinteren. Vi har et rikt kulturliv og flotte friluftsområder. Kommunen har også full barnehagedekning og gode skoletilbud i både grunnskole og videregående opplæring. Meråker ligger sentralt til med 1 times kjøring til Trondheim, 45 minutter til Trondheim Lufthavn Værnes, og 15 minutter til Storlien på svensk side. Er du en person som har lyst på nye oppgaver i et tverrfaglig miljø, kan vi tilby spennende arbeidsoppgaver i en kommune som arbeider aktivt med utviklingsoppgaver.

Meråker kommunes verdier er: ærlighet – raushet – engasjement – respekt

 

Del stillingen

Selskap

Meråker kommune

Kategorier

Kontaktinfo

  • Elisabeth Johansen
  • Tittel: Personaleder
  • E-Post: elisabeth.johansen@meraker.kommune.no
  • Mobil/Tlf: 932 65 159

Lokasjon

  • Meråker

Søknadsfrist

Februar 14, 2022